Cjenik usluga servisa
Usluge servisa obračunavaju se prema utrošenom vremenu + cijena dijelova i potrošnog materijala prema važećem cjeniku.
Cijene su izražene s PDV-om.
USLUGA | CIJENA (EUR) | CIJENA (HRK) |
---|---|---|
Dijagnostika* | €12.61 | 95 kn |
Sat rada servisera** | €33.18 | 250 kn |
Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <5 kg)*** | €3.32 | 25,00 kn |
Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <10 kg)*** | €3.98 | 30,00 kn |
Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <20 kg)*** | €4.65 | 35,00 kn |
Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <30 kg)*** | €5.31 | 40,00 kn |
* Trošak dijagnostike naplaćuje se u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka.
** Sat rada servisera obračunava se proporcionalno prema utrošenom vremenu rada. Minimalna obračunska jedinica je 0,5 h.
*** Cijena dostave u jednom smjeru.
Za popravke unutar jamstva, dostava u servis i povrat sa servisa je besplatan. Mi organiziramo prikup uređaja i vraćamo ga na Vašu adresu na naš trošak!
Za van jamstvene popravke, korisnik plaća dostavu u Servis i dostavu povrata sa Servisa. Trošak dostave biti će dodan cijeni obavljene usluge. Cijena dostave uređaja ovisi o težini paketa.
HITNI POPRAVCI – popravci kada korisnik zatraži hitan postupak, cijena usluge uvećava se za 50%.
U nekim slučajevima kada sami popravljate uređaj može doći do povećanja potrebnog vremena za popravak uređaja.
Opći uvjeti servisa i servisni ugovor
Zahtjevi za servisom predaju se izravno u poslovnicama trgovca od kojeg je uređaj kupljen.
Zahtjevi za servisom uređaja kupljenih u Xiaomi Store prodavaonicama ili putem internetske trgovine www.mi.hr predaju se putem korisničkog portala, nakon čega Servis organizira prikup uređaja kurirskom službom.
Servis isporučuje uređaj korisniku na adresu navedenu u radnom nalogu kurirskom službom ili korisnik preuzima uređaj iz Servisa ili Mi Store prodavaonica isključivo uz predočenje radnog naloga.
Rok za preuzimanje uređaja/opreme nakon obavijesti o završetku servisne obrade uređaja/opreme je 15 dana. Rok za preuzimanje uređaja bitan je dio ovog ugovora.
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu,sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka, kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.
Tijekom popravka može doći do brisanja svih podataka iz uređaja. Servis ne preuzima nikakvu odgovornost za korisnikove podatke ili pohranu korisnikovih podataka te je povrat podataka na uređaj u odgovornosti korisnika. Osim toga, ne odgovaramo za dodatnu opremu koja nije dio prodajnog paketa, a koja je u Servis dostavljena zajedno s uređajem.
Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka naplaćuje se 95 kn / €12.61
Servisna procedura
Uređaj se može dostaviti u naš Servis:
- osobno na adresu (Bijelić Co d.o.o., Ulica Sv. L. B. Mandića 50a, Osijek)
- osobno u Xiaomi Store
- kurirskom službom
U slučaju da korisnik nije u mogućnosti osobno dostaviti uređaj, mi organiziramo prikup uređaja kurirskom službom DPD. Molimo korisnike da slijede servisnu proceduru za dostavu uređaja u naš Servis i povrat uređaja na adresu.
NAJAVA ZA PRIKUP I DOSTAVU UREĐAJA U SERVIS
Nakon što popunite zahtjev budite spremni da kurir dostave preuzme paket u sljedeća 2 radna dana, stoga Vas molimo da pripremite paket i čekate kurira.
PAKIRANJE
- Ispunjen jamstveni list (u slučaju kupovine na mi.hr, račun ima funkciju jamstvenog lista)
- Kopiju maloprodajnog računa
- Potrebnu opremu (punjač, kabele i dr.)
- Broj Vašeg radnog naloga
Molimo korisnike da prije slanja paketa zaštite predmete na siguran način. Preporučuje se upotreba transportne kutije s odgovarajućim punjenjem kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda. Kako bi paket stigao u naš Servis brzo i sigurno, molimo Vas da slijedite Upute za pravilno pakiranje.
Ako šaljete više uređaja poželjno ih je pojedinačno pakirati u čvrstu kutiju ispunjenu odgovarajućim zaštitnim materijalom kao što su stiropor, papir i slično, a koji će spriječiti oštećenje sadržaja. Takva pošiljka na pakiranju mora imati istaknutu naljepnicu s natpisom “PAZI LOMLJIVO”.
PRIKUP PAKETA
POVRAT UREĐAJA SA SERVISA
Za sva tehnička pitanja i zahtjeve za ponudom koje želite usmjeriti našim tehničarima, molimo Vas da svoj upit pošaljete na email servis@bijelic-co.hr