Servis

Servisni centar Bijelić Co ovlašten je za popravak Xiaomi uređaja.
Posjeduje svu potrebnu opremu, uz stručne i pouzdane servisere.

Pick up & return aplikacija

Kako bismo korisnicima olakšali popravak uređaja, a time uštedjeli i vrijeme, osigurali smo web-aplikaciju Pickup & Return putem koje je moguće jednostavno i brzo naručiti popravak i dostavu uređaja iz doma ili tvrtke u naš Servis s osiguranim povratom na željenu adresu.

Popravak uređaja

Prosječno trajanje popravaka je do 35 radnih dana, ovisno o dijagnostici, kvaru, modelu uređaja, potrebnoj proceduri reklamacije te narudžbi rezervnih dijelova od proizvođača. Na e-mail adresu šalje se obavijest o izvršenom popravku uređaja i dogovara način plaćanja.
Uređaj se vraća na isti način na koji je predan u Servis.

Uređaje je moguće osobno preuzeti jedino uz predočenje Servisnog naloga koji se dostavlja na e-mail adresu!

Za sva tehnička pitanja i zahtjeve za ponudom koje želite usmjeriti našim tehničarima, molimo Vas da svoj upit pošaljete na e-mail adresu servis@bijelic-co.hr

Cjenik i opći uvjeti poslovanja Servisa:

Saznaj više

Dijagnostika i procjena troškova

Unutar 15 radnih dana od dana dostave uređaja naši servisni tehničari obavljaju dijagnostiku. Ako se radi o popravku van jamstva, procjenu troška usluge popravka dostavljaju na e-mail adresu uz molbu da korisnik povratno potvrdi prihvaća li dostavljenu ponudu s troškom usluge popravka kako bi mogli započeti proces popravka uređaja.

Provjera statusa popravka

Jednom kada je uređaj stigao u Servis, korisnik putem aplikacije Provjera statusa popravka u periodu 24/7 ima stalni uvid u servisni proces i trenutne informacije o statusu dijagnostike i popravka. U svakom trenutku prikazani su svi trenutno ažurirani detalji obavljene dijagnostike kvara te sve potrebne dodatne informacije. Također, sve važne izmjene statusa šaljemo klijentima putem e-maila.

Možete nam se obratiti i telefonom za dodatne informacije, no s obzirom na to da naš tim vrijedno radi na popravcima uređaja, nažalost ne stigne uvijek odgovarati na sve telefonske pozive. Stoga korisnike upućujemo na našu web aplikaciju za Provjeru statusa popravka kako bi provjerili status i komentare naših tehničara vezano za popravak uređaja.

Naš se tim trudi uvijek biti na raspolaganju i odgovara na sve upite!